dk14
Adminus Clantus
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 18:05, 17 Cze 2009 Temat postu: Komendy Rcon |
|
|
Przed każdą komendą w konsoli należy wstawić polecenie rcon (np: rcon changelevel (nazwa mapy))
Login do konsoli :: rcon_password (haslo)
Zmiana mapy :: changelevel (nazwa mapy)
Satus :: users
Kick :: kick (nick)
Kick po ID :: kick(numer)
Ban po ID :: banid (czas) (id gracza)
Has?o na serwer :: sv_password (haslo na serwer)
Restart gry :: sv_restart (czas)
Restart rundy :: sv_restartround (czas)
FF :: sv_frendlyfire (wartość 0-off, 1-on)
Kamera :: mp_forcechasecam (wartość 0-off, 1-on)
Limit rund :: mp_roundlimit (ilość)
Czas trwania rundy :: mp_roundtime (czas)
Limit czasu gry :: mp_timelimit (czas 0-bez limitu)
Mówisz przez konsole :: say (tekst)
Kolor wiadomo?ci :: cm_say @@r (tekst)
Restart serwera :: quit
Pieniądze na starcie :: mp_startmoney (ilość)
Pokazuje logi :: mp_logdetail (wartość 0-standardowa, 1-atak przeciwnika, 2-FF, 3-obydwa)
Czas trwania zakupów :: mp_buytime (czas)
Limit wygranych :: mp_winlimit (ilość 0-off)
Obserwatorzy :: allow_spectators (wartość 0-off, 1-on)
Banowanie za TK :: Team Killer Banning (0-off, 1-on)
Automatyczne wyrównywanie drużyn :: mp_autoteambalance (wartość 0-off, 1-on)
Czas tykania bomby :: mp_c4timer (czas)
Używanie flashy :: mp_flashlight (wartość 0-off, 1-on)
Odgłosy biegania :: mp_footsteps (wartość 0-off, 1-on)
Czas "FREEZE" na początku rundy :: mp_freezetime (czas)
Głosowanie na mapy :: Map Vote Rotation (ilość)
Votowanie na kicki :: mp_kickpercent (ilość)
Restart statystyk np. /rank :: csstats_reset 1
Zmiana wartości "lan" :: rcon sv_lan 1
Nazwa serwera :: rcon hostname "serwer klanu skclan.pl"
INNE komendy może się przydadzą Smile
rcon rcon mp_roundtime - czas trwania rundy podawany w minutach
minimalna wartość: 1 ; maksymalna wartość: 9
rcon mp_timelimit - maksymalny czas trwania mapy
minimalna wartość: 0 (wyłączenie limitu)
rcon mp_freezetime - czas bezruchu na respie podawany w sekundach (możliwe jest tylko kupowanie)
minimalna wartość: 0 ; maksymalna wartość: 60
rcon mp_buytime - limit czasu, w którym gracz może kupować ekwipunek oraz broń
minimalna wartość: 0.25 (15 sekund)
rcon mp_winlimit - ustala limit wygranych rund przez jedną z drużyn; jeśli jakaś drużyna dorówna podanej wartości, mapa automatycznie się zmieni
minimalna wartość: 0 (wyłączenie limitu)
rcon mp_maxrounds - ustala limit rund do rozegrania; po rozegraniu wszystkich rund mapa automatycznie się zmieni
minimalna wartość: 0 (wyłączenie limitu)
rcon mp_startmoney - określa ilość pieniędzy podczas pierwszej rundy
minimalna wartość: 0 ; maksymalna wartość: 16000
rcon mp_autoteambalance - wyrównywanie ilości graczy w drużynach
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
rcon mp_limitteams - maksymalna różnica ilości graczy w drużynach
minimalna wartość: 0 (wyłączenie różnicy)
rcon mp_friendlyfire - możliwość atakowania członków drużyny
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
rcon mp_tkpunish - gracz zostanie zabity w następnej rundzie, jeśli wcześniej zabił członka drużyny
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
rcon mp_c4timer - czas od podłożenia do wybuchu bomby podawany w sekundach (zegar bomby)
minimalna wartość: 10 ; maksymalna wartość: 90
rcon mp_footsteps - dźwięk kroków
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
rcon mp_flashlight - możliwość korzystania z latarki
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
rcon mp_chattime - czas, w którym gracze mogą rozmawiać po zakończeniu mapy (podczas wyświetlania tablicy wyników)
rcon mp_fadetoblack - czarny ekran po śmierci gracza
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
rcon mp_forcechacam - martwy gracz może oglądać jedynie członków ze swojej drużyny;
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
rcon mp_forcecamera - martwy gracz może oglądać:
tylko członków drużyny z każdej perspektywy: 1
tylko członków drużyny w pierwszej osobie: 2
wszystkich z każdej perspektywy: 3
rcon mp_logmessages - zapisywanie rozmów graczy do pliku tekstowego
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
rcon mp_logdetail - zapisywanie działań graczy do pliku tekstowego
atakowanie wroga: 1 ; atakowanie członka drużyny: 2 ; wszystkie działania: 3; wyłączenie: 0;
rcon mp_hostagepenalty - maksymalna ilość zakładników jaką można zabić; jeśli gracz dorówna podanej wartości, zostanie automatycznie wyrzucony z serwera
minimalna wartość: 0 (wyłączenie automatycznego wyrzucania)
sv_password "hasło" - ustawia hasło do serwera; jeśli serwer ma być bez hasła to należy pominąć tą komendę
sv_lan - ustala czy serwer ma być widoczny w sieci Internet
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0 (widoczny tylko w sieci LAN)
sv_restart - restart rundy po wybranej ilości sekund
minimalna wartość: 1 ; maksymalna wartość: 60
sv_gravity - ustawienie grawitacji; jeśli wartość wzrasta, skoki są niższe
minimalna wartość: 0 (gracze lecą cały czas do góry)
TK- (teamkill) zabijanie swoich, FF - (frendlyfire) strzelanie do swoic
|
|